A ja żem jej powiedziała...



Gdy chodziłam do 8 klasy podstawówki koleżanki nosiły sekretniki, a w nich zdjęcie długowłosego młodzieńca. Wszystkie jednego i tego samego. Nazywał się Piotr Banach. Razem z miłością do Piotra kiełkowała miłość do Hey (sorry Kaśka, że w tej kolejności, ale wiesz taki life;). One słuchały, a ja z nimi. Z czasem sekretniki ze zdjęciem gdzieś się zapodziały, a miłość do zespołu została. Potem przyszła fascynacja solowymi poczynaniami wokalistki grupy - Katarzyny Nosowskiej. No i tak jakoś ta Kaśka mi towarzyszy od tych młodzieńczych lat, aż do dziś. Ja ją obserwuję na Ig ona mnie nie, ale to nic ;). Zatem gdy Nosowska napisała książkę oczywistym było, że trafi ona w moje ręce. 





Książka „A ja żem jej powiedziała...” to pokłosie serii filmików, które Kaśka zaczęła umieszczać na swoim profilu, na Instagramie, w zeszłym roku. Jest to zbiór przemyśleń i spostrzeżeń autorki na różne tematy, od związków przez showbiznes na miłości do jedzenia i dietach skończywszy. A okazuje się, że Nosowska świetnym obserwatorem jest. Niełatwe relacje z rodzicami, nierówna walka z kompleksami, których autorka mimo, iż uwielbiana przez rzesze fanów, nadal się nie potrafi pozbyć. Wszystko to takie osobiste, prosto z serca, bez koloryzowania. Czasem gorzko, czasem przezabawnie. Ale czy nie takie właśnie jest życie? Czasem daje do myślenia, a czasem pozwala się śmiać do łez. Kaśka kupiła mnie właściwie już od pierwszej strony. 

„Jako dwuipółlatka dorwałam się do apteczki i rozdzieliłam miedzy siebie i kuzyna tabletki sprawiedliwie, w systemie „jedna dla mnie, jedna dla ciebie”. Dla mnie duża tabletka wapna, bo byłam duża, dla niego małe relanium, bo był mały. Odratowano.” 


Do tego wszystkiego jeszcze fajna oprawa graficzna, świetnie obrazująca poszczególne teksty. Zasiadłam, przeczytałam i jestem zachwycona. Liczę na więcej. 

Pozdrawiam
K.

Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:
Znalezione obrazy dla zapytania wielka litera


INFORMACJE O KSIĄŻCE 

Tytuł: A ja żem jej powiedziała... 
Autor: Katarzyna Nosowska 
Data wydania: 18 maja 2018 
Gatunek: literatura współczesna 
Wydawnictwo: Wielka Litera 
Liczba stron: 208
Nominacje: Książka Roku Lubimycztac.pl (2018)
Nagrody: Książka Roku Lubimycztac.pl (2018)

Ocena Księgozbioru: 
9/10



16 komentarzy:

  1. To tej pory nie zwracałam na tę książkę szczególnej uwagi. Dzięki Twojej recenzji, to się zmieniło.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i stało się, kupiłam ebooka i będzie czytanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Ty ;), mam nadzieję, że również i Tobie się spodoba :) Czekam na Wasze opinie :)

      Usuń
  3. Kupiłam książkę na targach w Warszawie i teraz, dzięki twojej recenzji, muszę koniecznie ją przeczytać w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odwlekaj zbytnio, nie warto ;), a do tego przy lepszym posiedzeniu jeden dzień i po sprawie :)

      Usuń
  4. Zaintrygowana zapisuję tę pozycję na listę czytelniczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że mnie nie zainteresuje. Dziękuję za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją ostatnio na stronie internetowej i zastanawiałam się czy by jej nie zamówić! Teraz żałuję, że się nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna recenzja, może kiedyś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog