Healthy year 2018 by Ann


Początek roku to zawsze okres postanowień noworocznych, stawiania sobie nowych celów i oczywiście po prostu zmiany kalendarza. Wszystkich fanów Ani Lewandowskiej na pewno nie muszę namawiać do zapoznania się z jej propozycją kalendarza na 2018 rok, natomiast wszystkich tych którzy jeszcze nie wybrali zachęcam do sięgnięcia po tę pozycję szczególnie jeśli waszym celem jest zgubienie kilku kilogramów bądź choćby tak jak u mnie zaprzyjaźnienie się z siłownią ;). Oczywiście jak to w kalendarzu znajdziecie miejsce na notatki nie tylko te sportowe. 





Do tego wśród masy kolorowych zdjęć ślicznej jak zawsze pani Ani jest też miejsce na zdrowe przepisy dopasowane do pór roku, porady jak zadbać o urodę, ale również duża dawka pozytywnej motywacji, która pozwoli Wam trzymać się wyznaczonej drogi nie tylko tej sportowej. Krótkie treningi z dokładnym opisem poprawnego wykonywania ćwiczeń (pamiętajcie to jest bardzo ważne, aby nasze ćwiczenia przynosiły założony skutek, a co najważniejsze nie prowadziły do niebezpiecznych kontuzji, musimy je wykonywać poprawnie. Warto przyłożyć się do precyzji wykonywanych zadań nawet kosztem mniejszej ilości powtórzeń, a na pewno będzie to z korzyścią zarówno dla naszej sylwetki jak i ogólnego stanu zdrowia), które można wykonywać samodzielnie w domu nie posiadając żadnego sprzętu, pozwolą nam ćwiczyć nawet jeśli z jakiś powodów nie jesteśmy w stanie dotrzeć na siłownię czy zajęcia fitness. Znajdziecie tu również kilka ciekawych, niby ogólnie znanych, ale nadal jednak przez wielu nie stosowanych zasad tj. choćby: 
„Zadbaj o siebie już dziś, bo nikt tego za ciebie lepiej nie zrobi”.

Dodatkowo jest też kilka zadań, które pani Ania stawia przed swoimi czytelnikami, które mają im pomóc znaleźć motywację do treningu i pozytywnego myślenia. 


Kalendarz, co prawda, nie nadaje się do noszenia na co dzień w torebce (choć na pewno nie do jednej by się zmieścił, ale nasze kręgosłupy też coś chcą mieć z życia, więc może w tym roku dajmy im odsapnąć ;)) to jest to na pewno ciekawa propozycja nie tylko dla sportowców. 

Pozdrawiam
K. 

Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:

INFORMACJE O KSIĄŻCE 

Tytuł: Healthy year 2018 by Ann 
Autor: Anna Lewandowska 
Data wydania: 25.10.2017 
Gatunek: kalendarz książkowy 
Wydawnictwo: Burda książki 
Liczba stron: 256 

Ocena Księgozbioru: 
7/10


10 komentarzy:

  1. Ja raczej nie zdecyduję się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kalendarz, ale ja również chyba się na niego nie zdecyduję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt ciekawy, ale decyzję zostawiam Wam dziewczęta, ja tylko prezentuje możliwości ;)

      Usuń
  3. Ja się nigdy nie mogę na nią napatrzeć, przepiekana kobieta :)
    Ja nie jestem fanką noworocznych postanowień co nie zmienia faktu, ze na siłownie wypadałoby się wybrać :D Zaczęłam w styczniu kurs prawa jazdy ( o jakieś 10 lat za późno) i obiecuję sobie że jak tylko zdam to zamiast na kurs będe chodzić na siłownię... pożyjemy, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio słyszałam jak ktoś mówił, że nie robi noworocznych postanowień za to wymyśla noworoczne marzenia, a więc marzy mi się w tym roku zaprzyjaźnić z siłownią brzmi lepiej co nie? i może jak z 1000 razy to powtórzę to uwierzę :D

      Usuń
  4. Nie przepadam za tą panią więc raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szanuję tę panią, nawet ją lubię, ale tego typu kalendarze/motywatory są jednak nie dla mnie. Jeden już leży w domu i się niestety kurzy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem coś na ten temat, aczkolwiek z tym może będzie trochę inaczej zaintrygował mnie przepis na lody kokosowe i na pewno go wypróbuję :)

      Usuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog