Wróć do Triory [PRZEDPREMIEROWO]

W kwietniu otrzymałam zapytanie do Pani Jolanty Kosowskiej czy i tym razem nie miałabym ochoty zapoznać się z jej najnowszą książką „Wróć do Triory”. Nie miałam wątpliwości, gdyż poprzednie przeczytane przeze mnie dzieła Pani Jolanty, przypadły mi do gustu. Wiedziałam już też, na jaki rodzaj emocji mogę się spodziewać.

Jeżeli czytaliście moje recenzje to wiecie, że autorka w swoich książkach bardzo często przedstawia nam piękne okoliczności przyrody, z uwagi na fakt, że lubi podróże. Tak też jest i tutaj. Ta książka to opowieść o średniowiecznym miasteczku leżącym pośród wzgórz Valle Argentina w Ligurii. Przyciąga ono turystów nie tylko pięknymi widokami, ale również opowieścią o procesie Czarownic. Ta historia zapleciona jest w historię czworga młodych ludzi: młodego i pełnego pasji nauczyciela, znanego muzyka chorującego na nowotwór, byłego narkomana oraz dziewczyny z tajemnicą przeszłością. 


Zastanawiam się, co mam napisać by nie zdradzić fabuły, bo szkoda byłoby Wam popsuć frajdę z czytania!

„Wróć do Triory” to przede wszystkim fantastycznie przekazana legenda o czarach, czarownicach, magii, o jakiej jeszcze nie słyszałam. W naszym wyobrażeniu funkcjonuje od dłuższego czasu raczej Hogward, gdy słyszy się słowo magia. Cóż bardziej mylnego ;). Współczesny świat w jakim żyją nasi bohaterowie w subtelny sposób z biegiem stronic łączy się ze magią Triory. Książkę czyta się z zapartym tchem. Pani Jolanta jak zwykle, w sposób wręcz mistrzowski, żongluje nie tylko naszymi emocjami, ale również sprawia, że mamy ochotę wyrwać się z fotela i zapuścić w te regiony świata, którym poświęciła tyle uwagi. 


Nie jestem jedyną recenzentką tej książki gdyż ostatnimi czasy moja mama również sięgnęła po tę książkę i widziałam, że u niej także wzbudziła wiele pozytywnych emocji. 

Pani Jolanto serdecznie dziękuję, że przypadła mi w udziale recenzja Pani utworu. Jestem pod ogromnym wrażeniem i już czekam na kolejne.

DZIĘKUJEMY SERDECZNIE AUTORCE ZA MOŻLIWOŚĆ RECENZOWANIA KSIĄŻKI

INFORMACJE O KSIĄŻCE 
Tytuł: Wróć do Triory 
Autor: Jolanta Kosowska 
Data wydania: lato 2018 
Gatunek: Literatura obyczajowa 
Wydawnictwo: Novae Res

Ocena Księgozbioru:

8/10

12 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mnie, to z książkami tej autorki w moim przypadku bywa różnie. Jeden podobają mi się bardziej, inne mniej. Mam nadzieję, że ta przypadnie mi do gustu, ponieważ planuję po nią sięgnąć. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej opinii na jej temat. Życzę miłej lektury.

      Usuń
  2. Kocham podróżować, nie do końca przekonują mnie opisy przyrody - jednakże jesli zachwalasz to muszą być i dobre strony :)'

    Pozdrowienia!
    rozchelstanaowca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie opisy pięknych okoliczności przyrody są w plecione w fabułę. Pani Jolanta raczej skupia się na miejscach ich klimacie. Ja zawsze nabieram ochoty by odwiedzić te miejsca o których pisze. Sprawdź sama - sądzę ze się nie zawiedziesz.

      Usuń
  3. Wspaniała książka, polecam inne książki Autorki - równie interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem również tego zdania. Ja już czekam na kolejną książkę Pani Jolanty.

      Usuń
  4. Może jest to książka lekko oderwana od ziemi, bo raczej rzadko sięgam po tematykę magii, itp. Jednak Twoja recenzja mnie do niej zachęca. Być może przekazałaś mi odrobinę tej magicznej atmosfery z książki. Pomyślę jeszcze nad nią. :) Wydaje mi się, że jest tam tyle fantastyki ile dałabym radę znieść i czerpać z tego przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę ze się nie zawiedziesz. Pozdrawiam i życzę miłej lektury.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze stycznością z twórczością autorki. Nie do końca przepadam za rozbudowanymi opisami przyrody, ale jeśli jest to w ciekawy sposób ujęte to nie ma co narzekać. Książka z okładki raczej wyglądała mi bardziej na tematykę wakacji, więc cieszy mnie fakt, ze ta pozycja z novae res oferuje o wiele więcej niż mogłoby się zdawać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej rzekłam że od tematyki wakacji książka jest daleka.

      Usuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog