Krok za tobą




Nie będę ukrywać, że Lisa Gardner to jedna z moich ulubionych autorek. Wcześniej znałam ja z cyklu o Detektyw D.D.Warren i jeszcze kilku innych niepowiązanych seryjnie książek. 

Jeśli chodzi o cykl z Quincy & Rainie to jest to moje pierwsze spotkanie z tymi bohaterami i już wiem, że będą musiała nadrobić zaległości. 

„Krok za tobą” to historia o trudnych relacjach, o miłości, rodzinie, dzieciach, poprzeplatana dość krwawym wątkiem. Jak to bywa u Lisy Gardner nic nie jest takie, jakie wydawało się na początku. 


Sharlah to młoda dziewczyna, która mimo swoich trzynastu lat przeszła dość sporo. Jej biologiczni rodzice nadużywali alkoholu i narkotyków. Podczas jednej z kłótni domowych jej brat w obronie własnej zabija ojca. Po tym wydarzeniu zostają rozłączeni i każde z nich trafia do innej rodziny zastępczej. Mijają lata. Rodzeństwo nie ma ze sobą kontaktu. Sharlah trafia pod opiekę Pierca Quincy’a i jego partnerki Rainie Conner, którzy decydują się na adopcje dziewczyny. Tymczasem na pobliskiej stacji benzynowej w Bakersville dochodzi do podwójnego morderstwa. Młody strzelec zaczyna grasować po okolicy. Wiele wskazuje na to, że Sharlah może znać mordercę. Czy to jej brat działa w morderczym amoku? 


Zawsze po lekturze książek tej autorki pozostaję pod ogromnym wrażeniem. Uważam, że Lisę Gardner, można nazwać doskonałym architektem akcji. Autorka perfekcyjnie potrafi budować napięcie, dzięki czemu czytelnik nie ma chwili wytchnienia. Akcja toczy się niezwykle wartko, również dzięki lekkiemu stylowi. 

Duży ukłon należy się psychologicznej stronie postaci. Mimo natłoku wydarzeń oraz pełnej gamie uczuć towarzyszący wydarzeniom, bohaterowie nie są przerysowani, a ich czyny wypadają się zupełnie naturalne. Dodatkowo Lisa Gardner porusza w książce bardzo wiele spraw od agresji w rodzinie, przemocy, alkoholu, po miłość rodzeństwa, dzięki czemu lektura jest również niezwykle poruszająca. 


Jak wspomniałam wcześniej „Krok za tobą” stanowi cykl z Quincy & Rainie. Jest to już siódmy tom. Mimo, iż nie czytałam poprzednich części, nie miałam wrażenia, że coś tracę, może jedynie ucierpiał na tym watek Quincy’a i Rainie. Z pewnością nadrobię zaległości gdyż wiem, że ich watek może być równie ciekawy co historie zawarte w każdym z tomów. Zatem czeka mnie dużo czytania. 

Gorąco polecam tę pozycję miłośnikom thrillerów i sensacji. Jestem pewna, że nie będziecie mogli oderwać się od tej książki. 

Miłego czytania. 

A.


Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:





INFORMACJE O KSIĄŻCE 
Tytuł: Krok za tobą 
Cykl: Quincy & Rainie (tom 7)
Autor: Lisa Gardner 
Data wydania: 14 kwietnia 2018 
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał Wydawnictwo: Sonia Draga
Liczba stron: 376 

Ocena Księgozbioru:
9/10




10 komentarzy:

  1. Bardzo zainteresowałaś mnie tą książką. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest doskonała zresztą jak wszystkie książki tej autorki ;)

      Usuń
  2. Nie czytam książek tego gatunku, jednak Twoja recenzja zachęciła mnie do sięgnięcia po tą pozycję :)Zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam, ale mam nadzieję że Ci się spodoba :): https://postscriptumsylwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że pomogłam w wyborze lektury. Z miłą chęcią zawitamy u Ciebie ;)

      Usuń
  3. Mam w planach twórczość autorki, ale raczej wolałabym zacząć od początku serii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka nie jest zbytnio w moim gatunku, aczkolwiek może kiedyś ją przeczytam ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog