Ugly love


Jakiś czas temu miałam przyjemność po raz pierwszy zapoznać się z twórczością Colleen Hoover. Powiem szczerze, że byłam trochę rozczarowana „Never Never”. Ciągle jednak pozycje tej autorki gdzieś przemykały mi przed oczami jednak zawód sprawił, że jakoś nie mogłam się przemóc.
Pewnego dnia w moje ręce wpadła ulotka z nowościami wydawniczymi wśród nich zauważyłam okładkę „Ugly love”. Sama oprawa zrobiła na mnie dość spore wrażenie, dlatego skusiłam się i zajrzałam na tył.
Książka miała opowiadać o młodej dziewczynie, która rozpoczyna nowy etap w swoim życiu. By zaoszczędzić wprowadza się do swojego brata, który nadal traktuje ją jak młodszą siostrę, którą należy się opiekować. Znajduje pracę jako pielęgniarka oraz studiuje. Perypetie sercowe Tate rozpoczynają się, gdy poznaje przyjaciela swojego brata a zarazem ich sąsiada 24 letniego Milesa, przeczołganego przez życie przystojnego pilota. Oczywiście znajomość zaczyna się dość niefortunnie jednak wzajemna chemia sprawia, że zaczynają przyciągać się jak magnesy.
Miles ustala tylko jedną regułę ich związku: nie pytaj o przeszłość i nie oczekuj przyszłości. Reguła ta od początku budzi mieszane uczucia u Tate, która ewidentnie chciałaby znać przyszłość. Jednak uczucia i chęć zmiany zamkniętego i czasami nieprzewidywalnego partnera biorą górę.
Dobrze się też stało, że trybiki w mojej głowie nie zaskoczyły w odpowiedni sposób i nie połączyły „Ugly love” z „Never Never”. Po zapoznaniu się z recenzją z tylnej okładki postanowiłam, że to będzie kolejna pozycja na mojej liście „must read”. 
No i cóż mam Wam napisać. Emocje i zwroty akcji przyprawiają o gęsią skórkę. Oddech przyspiesza. Po prostu nie mogłam się od niej oderwać. Nie chodzi tylko o dobrze napisany wątek miłosny. Chyba bardziej chciałam się dowiedzieć, co takiego stało się Milsowi, że zamknął się na miłość i związki.
Bardzo się cieszę, że sięgnęłam po tą pozycję i cieszę się, że zrobiłam to teraz, bo światowa premiera filmu ma mieć miejsce w listopadzie 2018 roku. W rolę Milesa Archera ma wcielić się Nick Bateman. Zatem miłego czytania lub oglądania. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Pozdrawiam i życzę miłej lektury w zimne wieczory.
A i K

INFORMACJE O KSIĄŻCE
Tytuł: Ugly love
Autor: Colleen Hoover
Data wydania: 05 sierpnia 2014
Gatunek: Literatura obyczajowa/Romans
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 344
Nominacje: Książka Roku Lubimyczytać.pl (2016)
Ocena Księgozbioru:

7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog