Ostatnia spowiedź





Przypadek, może okazja dana przez los, sprawia, że dwoje młodych ludzi spotyka się na lotnisku. Prawdopodobnie nie mieliby szans na spotkanie się w codziennym życiu gdyż ich światy są zupełnie odmienne. Ona ma rozpocząć studia prawnicze, do tego jest w niezbyt udanym związku. On to gwiazda, którą kochają miliony nastoletnich kobiet w całej Europie.

To przypadkowe spotkanie na lotnisku, niewinna rozmowa sprawia, że ich dotychczasowe życie zmienia się o 360 stopni.

By uniknąć opowiedzenia Wam całej historii i zabrania Wam funu z czytania nie będę przedstawiała Wam fabuły ze wszystkich trzech tomów jak to na ogół ma miejsce. Sądzę, że sami powinniście się z nią zapoznać o ile uznacie naszą recenzję za zachęcającą.

Przed zamówieniem sobie „Ostatniej spowiedzi” osobiście przeczytałam kilka krótkich recenzji. Nie znałam twórczości Niny Reichter i nie wiedziałam, z czym tak naprawdę będę miała do czynienia. Rzadko zdarza się, że nie jestem w stanie przebrnąć przez jakąś książkę, wiec pomyślałam, że zaryzykuję, choć powiem szczerze trochę się jej bałam. Jak pomyślałam tak też zrobiłam. Zamówiłam i czekałam. W końcu przyszła. Teraz już wiem, że nie było błędem zamówienie od razu wszystkich trzech tomów.

Jedno jest pewne nie zaczynajcie jej czytać, jeżeli nie jesteście fanami romansów lub ich, chociaż nie lubicie. Sądzę, że czytelnikom lubiącym mocniejsze wrażenia po prostu nie przypadnie ona do gustu.

Choć nie jestem już nastolatką i nie wzdycham na każdym kroku do nowo poznanego chłopaka to ta książka naprawdę mi się spodobała. Dlaczego? Ponieważ mnóstwo jest w niej pasji, miłości, humoru a co najważniejsze nieoczekiwanych zwrotów akcji. Ścieżki głównych bohaterów to się łącza by znów rozejść napotykając na kolejne przeszkody rzucane przez los.

Zaraz po przeczytaniu pierwszego tomu byłam naprawdę wściekła, że tak można zakończyć książkę. Na szczęście na półce czekały już dwa kolejne, więc tortura nie trwała długo. Kolejne tomy to kolejna dawka adrenaliny. Autorka nie pozostawiła mi złudzeń i zaserwowała emocjonalny rollercoaster. Książka przyciągała jak magnez. Praktycznie się z nią nie rozstawałam. Z ogromną niecierpliwością i niepokojem czekałam na finał historii.


Jeżeli lubicie romanse, zaskakujące zwroty akcji i emocjonalną wyżymaczkę to ta książka jest dla Was.



Pozdrawiamy

A i K




INFORMACJE O KSIĄŻCE
Tytuł: Ostatnia spowiedź
Cykl:Ostatnia spowiedź (tom1)
Autor: Nina Reichter
Data wydania: 15 listopada 2012
Gatunek: Literatura Młodzieżowa 
Wydawnictwo: Novae Res 
Liczba stron: 380
Ocena Księgozbioru:


8/10



INFORMACJE O KSIĄŻCE
Tytuł: Ostatnia spowiedź
Cykl:Ostatnia spowiedź (tom2)
Autor: Nina Reichter
Data wydania: 26 sierpnia 2013
Gatunek: Literatura Młodzieżowa 
Wydawnictwo: Novae Res 
Liczba stron: 370
Ocena Księgozbioru:

8/10

INFORMACJE O KSIĄŻCE
Tytuł: Ostatnia spowiedź
Cykl: Ostatnia spowiedź (tom3)
Autor: Nina Reichter
Data wydania: 22 października 2014
Gatunek: Literatura Młodzieżowa 
Wydawnictwo: Novae Res 
Liczba stron: 376
Ocena Księgozbioru:

8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog