Dziewczyna, która wybrała po raz drugi


We wrześniu miałam przyjemność recenzować dla Was książkę z gatunku literatury młodzieżowej z domieszką romansu od Wydawnictwa Feeria Young pod tytułem „Dziewczyna, która wybrała swój los”. 



14 lutego ukazała się kontynuacja tej powieści. Jak pamiętacie, nasza główna bohaterka Addison, jak i otaczający ją ludzie, mają nadprzyrodzone zdolności. Żyją w Kolonii wydzielonej ze świata naturalistów. Addison widzi różne ścieżki swojej przyszłości - to jej dar. Poprzednia historia tej młodej dziewczyny zakończyła się w momencie, gdy jej chłopak ją wykorzystał a jej przyjaciółka zawiodła zaufanie. 


Akcja tomu drugiego rozpoczyna się w momencie, gdy Addison decyduje się na spędzenie ferii zimowych u ojca. Nie pamięta ścieżki, której nie wybrała. Jednak poprosiła swoją przyjaciółkę by ta przywróciła jej odebrane wspomnienia. Pamiętać należy, że ścieżka, której nie wybrała podczas Sprawdzenia, w realnym życiu się nie wydarzyła. Ona i Trevor nigdy nie byli razem. Jednak czy wymazana przeszłość i uczucie znikną, czy też może uda się to odzyskać? 


Podróż do ojca, krzyżuje ścieżki tych dwojga. Przypadkowo Trevor odkrywa, że dziewczyna manipuluje czasem. Co z tego wyniknie i czy tych dwoje znów się do siebie zbliży tego Wam nie zdradzę. 


„Dziewczyna, która wybrała po raz drugi” to dużo lepsza pozycja. Poprzednia część z cyklu Pivot Point przypadła mi do gustu, jednak ta bije ją na głowę w całej rozciągłości. Jest tutaj sporo akcji. Autorka nie skupia się tylko na romansie, ale również serwuje nam delikatny dreszczyk emocji z zupełnie innego gatunku. To jest niewątpliwie duży plus, gdyż kontynuacja ckliwej historii mogłaby wyjść nam przysłowiowym bokiem. Jest parę elementów, które są lekko naciągane, ale budziły one u mnie tylko lekki uśmiech. Całość mogę uznać za udaną, lekką lekturę zarówno dla młodszych jak i starszych czytelników. 

Pozdrawiam 
A. 

Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:
INFORMACJE O KSIĄŻCE 

Tytuł: Dziewczyna, która wybrała po raz drugi
Cykl: Pivot Point (tom2) 
Autor: Kasie West
Data wydania: 14 lutego 2019 
Gatunek: literatura młodzieżowa
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 424

Ocena Księgozbioru:
7/10








14 komentarzy:

  1. Czuję że ta książka to coś idealnego dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam tej autorki, choć często o niej słyszę. Recenzja zachęcająca. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie znałam przyznam się szczerze. Jednak ta seria mi się spodobała więc gorąco polecam.

      Usuń
  3. To jedna z moich ulubionych serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) możne nie moja ulubiona bo raczej gusta moje skręcają raczej przy mroczniejszych klimatach, ale naprawdę fajna i dobrze pomyślana.

      Usuń
  4. Chętnie ja przeczytam, bo coś niecoś o niej czytałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    Eli z https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuje się skusić na te książki. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz daj znać jakie są Twoje wrażenia.

      Usuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog