Kapitan Nauka na tropie angielskich słówek


Mamy dla Was coś zupełnie nowego. Prócz cyklu męskim okiem od dziś co jakiś czas będziecie mogli również znaleźć u nas recenzje książek dla dzieci.

Tym razem Kapitan Nauka na tropie angielskich słówek.



Każdy z rodziców wie, że najlepszą metodą nauki jest zabawa. Szczególnie wśród dzieci małych lub mających problemy z nauką. Moja starsza córka miała do czynienia z językiem angielskim już w przedszkolu. Nie zapałała tam do niego wielką miłością, dopiero w szkole przygoda z angielskim stała się prawdziwą radością. Zupełnie inaczej niż u mojego młodszego syna. Dla niego angielski to zabawa. Ma dwa lata i uczy się go dzięki siostrze, która jest jego nauczycielką, (oczywiście siostra jest tu guru). 





Sama książka jest naprawdę wspaniała. Kartonowy duży format pozwala dojrzeć szczegóły. Kreska również zachwyca nie tylko młodszych, ale i starszych czytelników. Przepiękne rysunki wykonało aż jedenastu polskich ilustratorów, co pozwala małemu odbiorcy obcować z różnorodnością przedstawionych światów jak i uczyć wrażliwości na sztukę. Poznawane słownictwo dotyczy m.in. liczb, kolorów, emocji, członków rodziny, środków transportu, części ciała, kształtów czy zwierząt. Fantastyczne jest to, że dzięki kartonowej formie książka nadaje się już dla maluchów. Dzięki niej możemy uczyć dziecko opowiadać o obrazkach w języku polskim i w tym samym czasie przemycać mu te same nazwy w języku angielskim, co niewątpliwie poszerza jego horyzonty myślowe. Dodatkowym bonusem są nagrania mp3 wszystkich słówek. Podzielone są one tematycznie. Słówka czyta Gorge Norman i dostępne są na stronie Kapitana Nauki (https://www.kapitannauka.pl/glowna/1800-kapitan-nauka-na-tropie-angielskich-slowek9788365884220.html).


Moje dzieci, a szczególnie to najmłodsze należy do pożeraczy książek, a ta przypadła mu do gustu od pierwszego wejrzenia. Nie chciał się nią podzielić z siostrą co ewidentnie, dla mnie jako mamy świadczy, że zarówno informacje jak i sama forma jest ciekawa. Mogę powiedzieć, że ta pozycja jest jedną z kilku, które należą do „codziennej prasy” mojego syna. Kapitan Nauka na tropie angielskich słówek to doskonały prezent dla przedszkolaków i starszych milusińskich. 

Pozdrawiam 
A.


Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:


INFORMACJE O KSIĄŻCE: 

Tytuł: Kapitan Nauka na tropie angielskich słówek
Autor: Kamila Kozłowska, Agata Kopff, Daria Bidzińska, Katarzyna Urbaniak, Katarzyna Fus, Paulina Wyrt, Maciej Łazowski, Tomasz Kowal, Katarzyna Kołodziej, Robert Romanowicz, Marcin Minor
Data wydania: 25 października 2017
Gatunek: literatura dziecięca

Wydawnictwo: Edgard

Liczba stron: 12 


Ocena Księgozbioru:
10/10




18 komentarzy:

  1. Ciekawa forma nauki przez zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książka. Może sprezentuję ją mojemu dziecku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas była wojna kto pierwszy będzie się z nią zapoznawał. Doszli do porozumienia w końcu, jednak walka między nimi świadczy o tym że książka budzi duże zainteresowanie ;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na naukę i zabawę, moja siostrzenica jest ostatnio zafascynowana angielskim - już wiem co znajdzie pod choinką! Dzięki za pomoc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie że dzieci teraz mają takie pomoce naukowe, aby uczyć się języka obcego. Ja swoje dziecko teraz zapisałem na kurs https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-matura-intensive ponieważ zdawać będzie maturę z języka angielskiego. Jestem zdania, że trzeba się dobrze przygotować do takich egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś jak byliśmy dziećmi niestety nie mieliśmy takich możliwości aby uczyć się języków obcych. Dlatego ja dziś nadrabiam zaległości i uczę się z https://www.jezykiobce.pl/angielski/1120-angielski-gramatyka-aplikacja-mobilna.html czyli sprawdzonej aplikacji do nauki języka angielskiego. Super sprawa dla dość zabieganych osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. W przypadku najmłodszych to jest to bardzo fajna pozycja do nauki języka angielskiego. Ja również jestem zdania, że tak jak napisano w http://dziecieceinspiracje.pl/2020/08/efektywna-nauka-jezyka-angielskiego-poznaj-5-sprawdzonych-sposobow.html to jest kilka ciekawych sposobów na to, aby efektywnie uczyć się języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dzieci również teraz prężnie wzięły się za naukę języka angielskiego i muszę przyznać, że fajnie im to wychodzi. Dlatego muszę przyznać, że jak przeczytałem na stronie https://silesia24.pl/stopsmog/szczegoly/gdzie-w-katowicach-poslac-dziecko-na-lekcje-angielskiego-21614 to wiedziałem dokładnie jaka szkoła języka angielskiego w Katowicach będzie warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa pozycja, nauka przez zabawę to super pomysł. Bardzo wartościowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog