Milcząca ofiara


Dziś na początek chciałabym przybliżyć Wam sylwetkę autorki. Jak czytamy na skrzydełkach okładki pani Caroline Mitchell jest byłą policyjną śledczą. Pracowała w wydziale kryminalnym i wyspecjalizowała się w sprawach związanych z przemocą domową i poważnymi przestępstwami o charakterze seksualnym. W swojej pracy autorskiej często wykorzystuje swoje doświadczenie zawodowe. Zapowiada się ciekawie, nie sądzicie? 



Emma wraz z mężem Alexem mieszkają na wyspie w rodzinnym domu dziewczyny. Emma prowadzi dobrze prosperujący sklep z sukniami ślubnymi. Po długich staraniach para wreszcie doczekała się synka. Co prawda Emma ma pewne kłopoty z odżywianiem, ale generalnie raczej nad nimi panuje. Kariera Alexa również nabiera rozpędu co skutkuje awansem. Istna sielanka. Czy aby na pewno? Awans Alexa wymaga od naszych bohaterów przeprowadzki, ale jak tu sprzedać dom, gdy w ogródku zakopało się trupa? Trzeba najpierw zrobić porządki. Okazuje się jednak, ze trup zniknął. Można by powiedzieć i problem z głowy. Niestety nic bardziej mylnego. To dopiero początek kłopotów. Spirala kłamstw i tajemnic napędza się niczym kula śnieżna zbierając po drodze owocne żniwo. Wszystko co do tej pory było pewne nagle okazuje się być zupełnie inne niż się wydawało. Co jest prawdą a co kłamstwem ciężko stwierdzić do samego końca. 


„- Jesteśmy rodziną, no nie? – Zaśmiała się niewesoło. – Niektórzy ludzie trzymają trupa w szafie. My mamy cały cmentarz”. 
„Milcząca ofiara” to relacja trójki bohaterów. Dwójka z nich opowiada nam również o tym, co działo się w przeszłości. Ktoś z nich na pewno kłamie pytanie tylko kto? Mistrzowska manipulacja doprowadzi naszych bohaterów na skraj obłędu. Kto tu jest katem a kto ofiarą? Można mieć wątpliwości. Książka jest utrzymana w dobrym tempie, nagłe zwroty akcji i pojawiające się nowe fakty utrzymują czytelnika w ciągłym napięciu, ale czegoś mi tu brakowało. Czułam jakiś taki niedosyt, ale nie umiem go określić. Sięgnijcie po książkę i może ktoś będzie umiał rozwiązać moje dylematy;). 

Pozdrawiam 
K. 

Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:

INFORMACJE O KSIĄŻCE 

Tytuł: Milcząca ofiara 
Autor: Caroline Mitchell 
Data wydania: 28 lutego 2019 
Gatunek: Thriller, sensacja, kryminał 
Wydawnictwo: Zysk i S-ka 
Liczba stron: 354 

Ocena Księgozbioru: 

6/10

12 komentarzy:

  1. Kurcze zaciekawił mnie ten trup zakopany w ogródku. Z ciekawości po nią sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka już czeka na moim czytniku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobało i nie mam co do tego żadnych wątpliwości ;)
    zresztą zapraszam na moją recenzję tej książki

    http://czytankanadobranoc.blogspot.com/2019/03/milczaca-ofiara-caroline-mitchell.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mnie również się podobała tylko czuję delikatny niedosyt, niestety nie mogę go sprecyzować.

      Usuń
  4. Ja ostatnio doszłam do wniosku, że thriller idealny (w moim pojęciu idealności) nie istnieje, więc musze się zadowolić tym co jest. Teraz szukam po prostu thrillerów dobrych, więc może ten się nada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszny wniosek muszę powiedzieć ;). Ten się nada na pewno :)

      Usuń
  5. Chyba się skuszę :) Bardzo jestem ciekawa tej historii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi zachęcająco. Może wreszcie coś mnie zaskoczy, bo ostatnio z tym ciężko ;)

    Pozdrawiam,
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog