Co o mnie wiesz? [PREMIERA DNIA 17 KWIETNIA 2019]


W dniu dzisiejszym przychodzimy do Was z przedpremierową recenzją książki Megan Mirandy pod tytułem: „Co o mnie wiesz?”. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Znak mam możliwość przedstawić Wam moją opinię na temat tego thrillera, który swoją premierę będzie miał 17 kwietnia. 


Główną bohaterką i zarazem narratorką jest Leah. Młoda dziennikarka z dania na dzień traci wszystko: pracę, chłopaka, przyjaciółkę. Jednak mimo pasma nieszczęść na swej drodze spotyka Emmy, koleżankę ze studiów. Dziewczyny postanawiają razem zamieszkać, jednak nie jak dotąd w Bostonie a w małym miasteczku. Każda z nich chce zacząć od nowa. Leah podejmuje pracę w miejscowej szkole, natomiast Emmy, jak na lekkoducha przystało, nie potrafi nigdzie dłużej zagrzać miejsca. 


W okolicy pewnego dnia dochodzi do napadu na kobietę, która do złudzenia przypomina naszą bohaterkę. Do tego okazuje się, że Emmy od dłuższego czasu nie ma w domu. Leah podejrzewa, że coś złego mogło przydarzyć się również jej przyjaciółce. Czy Emmy żyje, czy nie? Czy wszystko co dzieje się wokół Leah to zbiegi okoliczności czy gra, lub urojenia? 


Od dłuższego czasu z naszego zespołu Księgozbiorowego to mi przypada w udziale recenzowanie thrillerów. Jak się możecie domyślać czasem trudno jest mnie zadowolić w tym temacie, a uwierzcie mi, że zdarzają się prawdziwe „gnioty”, przez które ciężko jest przebrnąć. Jednak nie tym razem. Megan Miranda doskonale zarysowała nam główną bohaterkę. Mamy wrażenie, że jesteśmy częścią Leah, że siedzimy w jej głowie i nie tylko uczestniczymy na bieżąco w toczących się wydarzeniach, ale również gmeramy w jej przeszłości. Mamy odczucie jakoby nasza bohaterka starła się coś przed nami zataić. Jej strach, lęk, zagubienie oraz odczucia są namacalne. Książka pochłonęła mnie bez reszty. Autorce udało się stworzyć naprawdę mistrzowski thriller psychologiczny. Sądzę że przypadnie do gustu wielu czytelnikom. 

Gorąco polecam 

A.

Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:



INFORMACJE O KSIĄŻCE 

Tytuł: Co o mnie wiesz? 
Autor: Megan Miranda 
Data wydania: 1 kwietnia 2019 
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał 
Wydawnictwo: Znak Literanova
Liczba stron: 416 

Ocena Księgozbioru: 
9/10

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już wieku czytelnikom przypadła do gustu więc sądzę że Tobie również się spodoba. Miłej lektury.

      Usuń
  2. Ale mnie zachęciłaś! Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, choć na rynku wiele jest tytułów nie każdy potrafi tak wciągnąć.

      Usuń
  3. Brzmi ciekawie i klimatycznie, nic tylko przeczytać! :)
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio po dość słabych thrillerach z chęcią sięgnę po coś lepszego.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne zdanie do Twojego. Przed tą książką trafił mi się prawdziwy gniot o którym w sumie usłyszycie niedługo, gdyż warto omijać go szerokim łukiem. Tę książkę polecam i liczę ze Tobie również przypadnie do gustu.

      Usuń
  5. Zapisuję. To coś zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jakiegoś pecha do rzeczonych gniotów thrilleropodobnych, więc skoro obiecujesz, że tym razem warto przeczytać, to ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog