Z dala od świateł


Samantha Young ma w swoim dorobku już dość pokaźną liczbę publikacji. Do tej pory miałam do czynienia tylko z jedną, więc gdy nadarzyła się okazja postanowiłam poszerzyć tę liczbę. „Ostrożnie z miłością” (recenzję możecie przeczytać tutaj) przypadło mi do gustu i było niezwykle miłą odskocznią od czytanych i uwielbianych przeze mnie thrillerów.



„Z dala od świateł” to bardzo zmysłowo przedstawiona historia młodej dziewczyny imieniem Skaylar. Jak to zwykle bywa w tego typu powieściach zarówno bohaterka jak i towarzyszący jej mężczyzna bywają osobami po traumatycznych przejściach. Jakże by mogło tego zabraknąć ;). Również i tutaj autorka zadbała o ten niuans w życiorysie Skaylar. Nie chciałabym Wam zdradzać fabuły, bo jest ciekawa, choć brałam ją trochę z przymrużeniem oka, gdyż trudno mi było uwierzyć, że młoda dziewczyna jest w stanie porzucić wszystko i z wyboru stać się bezdomną. Prawdopodobnie nie znam się aż tak dobrze na ludzkich umysłach i uczuciach. No, ale trzeba było stworzyć jakiś zalążek dla tej właśnie postaci. Bardzo na plus oceniam starania autorki by przedstawić nam cienie i blaski życia na świeczniku, oraz to jak działają media społecznościowe. Oczywiście będziemy mieć do czynienia z popularnym już hejtem oraz naginaniem rzeczywistości przez media dzięki fotkom sprzedanym przez fanów czy pojawiających się wszędzie paparazzich.


W książce Samanthy Young nie zabraknie oczywiście wątku miłosnego. Skaylar i Killian O’Dea z cała pewnością będą ścierać się ze sobą, gdyż chłopak będzie chciałby podpisała umowę z wytwórnią jego wuja i nagrała solowy album. Jednak dziewczyna ani myśli o powrocie do dawnego życia. Czy trudna sytuacja Skaylar zmusi ją do podjęcia decyzji, których tak naprawdę nie chce, czy może Killian widząc jak ich ustalenia niszczą dziewczynę postawi jej dobro nad dobro firmy i wuja?


Powiem szczerze, że sięgając po tę pozycję liczyłam na miły czas z książką i się nie zawiodłam. Gorąco polecam.

Pozdrawiam 
A. 

Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:

INFORMACJE O KSIĄŻCE 

Tytuł: Z dala od świateł 
Autor: Samantha Young 
Cykl: Play On (tom 2) 
Data wydania: 3 kwietnia 2019 
Gatunek: literatura obyczajowa, romans 
Wydawnictwo: Burda Książki 
Liczba stron: 400 

Ocena Księgozbioru: 
9/10


6 komentarzy:

  1. Nie mam jeszcze twórczości tej autorki, ale wiele dobrego słyszałam o Jej twórczości, a Twoja recenzja, dodatkowo utwierdziła mnie w przekonaniu, że chcę poznać Jej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka mnie zainteresowała, okładka też intryguje :D Muszę w końcu nadrobić twórczość tej autorki. :)
    Pozdrawiam, Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Samantyh Young są lekkie i przyjemne. Zatem czekam na Twoją recenzję.

      Usuń
  3. Przepraszam, ale jestem świeżo po lekturze najgorszego gniota w historii i jak widzę słowa "zmysłowa powieść" to mi się przypomina trauma z lektury rzeczonego gniota i mam ochotę uciekać. Tym razem podziękuję, muszę odchorować najpierw "kaca" po ostatniej "zmysłowej powieści" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytuje tego typu literatury natomiast na tle innych obyczajówek z romansem w tle ta wypada naprawdę dobrze. Każdy ma prawo do swojej opinii. Mi pióro autorki odpowiada natomiast nie czytuje książek z rozebranymi panami na okładkach. Bohaterki Samanthy Young nie są beznamiętne i "nie sikają po nogach" na widok faceta w garniaku lub bez.

      Usuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog