Ostrożnie z miłością


Nie będę ukrywać, że to moje pierwsze spotkanie z twórczością tej autorki. Nie żebym nie miła okazji, oczywiście, taka była chociażby dzięki uprzejmości Wydawnictwa Burda (jak też zdarzyło się i tym razem). Jednak, gdy mam do wyboru kryminał i romans zawsze wygrywa ten pierwszy. Tym razem miałam na półce do recenzji trzy kryminały, więc gdy przyszła propozycja zapoznania się z książką „Ostrożnie z miłością” doszłam do wniosku, że może czas na delikatną odmianę. Powiem Wam szczerze, że był to dobry zabieg. A dlaczego? 


Po pierwsze sama Ava główna bohaterka to nie irytująca dziewucha, a elegancka kobieta sukcesu po przejściach. To mi przypadło do gustu, gdyż niewątpliwie w większość romansów osadzone są mało rozgarnięte dziewczęta, które od razu wzdychają na widok swojego amanta, do tego jak pies gończy latają za nim z wywalonym jęzorkiem. Tu tak nie było. Ava i Caleb wpadli na siebie dość przypadkowo na jednym z lotnisk. On okazał się totalnym gburem, ale za to przystojnym, do tego dość dobrze ripostującym uszczypliwości Avy. Kolejna seria zbiegów okoliczności i uszczypliwości sprawia, że mimo iż nie pałali do siebie wielką sympatią, to seksualną rządzą jak najbardziej. Tym sposobem po krótkiej acz rzeczowej wymianie zdań przy drinku, udali się do hotelowego pokoju na tzw. niezobowiązujący seks. Oboje zdawali sobie sprawę, że to jedyna taka noc i więcej się nie spotkają. Jednak czy na pewno? Znając ich szczęście do zbiegów okoliczności może być różnie.


Jak to, zatem jest z tą najnowszą książką Samantyh Young? Powiem Wam szczerze, że mi się podobała. Czytało się ją przyjemnie. Choć zbiegi okoliczności są lekko naciągane to jednak da się przymknąć na nie oko. 

Bohaterowie to nie infantylne dzieciaki a racjonalnie myślący ludzie. Choć można się w końcu domyśleć jak skończy się ten niezobowiązujący seks przynajmniej z jednej strony to jednak kibicuje się im obojgu. Bardzo spodobał mi się styl autorki. Nie ma tu górnolotnych deklaracji. Jest życie, no może trochę podrasowane ;). Jest seks (choć, nie ma tu opisów jak ze znanych erotyków). Do tego humor, który ewidentnie sprawiał, że książka wręcz nawoływała do dalszego czytania. Docinki Avy i Caleba stanowiły miłą odskocznię. 


Jak już wspomniałam, raczej stronię od tego typu literatury sami już wiecie. Wolę mocniejsze wrażenia jednak tym razem nie czułam rozczarowania, choć niewątpliwie koniec może delikatnie bym zmieniła, gdyż według mnie Szkot Sukinkot (jak nazywała swojego lubego nasza bohaterka) powinien się bardziej nagimnastykować by można mu było wybaczyć. Jednak mimo wszystko była to przyjemna odskocznia, taka w sam raz na tę pogodę by można się było uśmiechnąć. 

Gorąco polecam. 
A.

Za egzemplarz recenzencki dziękujemy:

INFORMACJE O KSIĄŻCE 

Tytuł: Ostrożnie z miłością 
Autor: Samantha Young 
Data wydania: 31 października 2018 
Gatunek: literatura obyczajowa, romans 
Wydawnictwo: Burda Książki 
Liczba stron: 400 

Ocena Księgozbioru: 

8/10

5 komentarzy:

  1. Czytałam jedną książkę tej autorki lecz na półce mam jeszcze jedną i już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że jest to doskonała lektura. Ogólnie nie przepadam za romansami jednak historia przedstawiona przez Samanthe Young przypadła mi do gustu.

      Usuń
  2. Na pewno będę czytała tę książkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mogłaby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ksiegozbiór , Blogger
blog
blog